سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاشی و سرامیک در کالاساخت

خرید کاشی


کاربردی که کاشی در نمای داخلی ساختمان دارد برای زیباتر شدن و جلوگیری از میکروب و بهداشتی بودن محل سکونت شما می‌باشد . استفاده از کاشی بدنه شستشوی آسانی در بر دارد . خرید کاشی در ابعاد مختلف و نسبت به مدل و کاربرد در شرایط پخت و خاک متفاوتی است ، ضمن اینکه با این شرایط قیمت متفاوتی نیز دارد . 

درجه جذب آب کاشی موردی است که در خرید کاشی باید در آن دقت کرد . چون همانطور که گفته شد کاشی را برای حفظ و تمیزی دیوار استفاده می‌کنند و دیگر اینکه در سرویس بهداشتی و حمام نیز کاربرد زیادی دارد . چون درصد رطوبت در این مکانها زیاد است و اینکه چه محصولی انتخاب کنیم نیز مهم می‌باشد . در این متن به بررسی چهار دسته از کاشی که دارای جذب آب متفاوتی هستند می‌پردازیم : 

  • کاشی غیر شیشه ایی

این مدل کاشی بیش از 7 درصد وزن خود آب جذب می‌کند . که این مدل کاشی برای استفاده در فضاهای بیرونی و مربوط مانند حمام و دستشویی و یا استخر مناسب نمی‌باشد . 

  • کاشی نیمه شیشه ایی

جذب آب این نوع کاشی نسبت به وزن خود بین 3 تا 7 درصد می‌باشد . که فقط در مکانهای خشک و داخلی ساختمان استفاده می‌شود . 

  •  کاشی شیشه ایی

درصد جذب آب این مدل کاشی بین 3 تا 0.5 درصد است . این مدل کاشی را می‌توان سرامیک نام برد . این مدل سرامیک را در کف کار می‌کنند .

  •  کاشی شیشه ایی 

این مدل کاشی جذب آب کمتر از 0.5 درصد وزن خود را دارد و می‌توان آنها را پرسلان نام گذاری کرد . 

 

حال که با نکاتی در مورد جذب آب کاشی آشنا شدید خرید کاشی را به آسانی می‌توانید انجام دهید . سایت فروشگاهی و تولیدی کالا ساخت در این امر مهم با ارائه متنوع‌ترین محصولات کاشی شما را در این امر یاری خواهد کرد . در تصویر زیر نمونه کاشی بدنه را مشاهده می‌کنید : 

 

کاش یبین کابینتی