سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاشی و سرامیک در کالاساخت

خرید کاشی

کاشی محصولی سرامیکی است که به علت پخته شدن در دمایی مشخص به حالت نیمه شیشه ایی در می‌آید ، چنان که خاصیت جذب آب آن بسیار کم می‌شود و در برابر ساییدگی ، فشار و ضربه مکانیکی ، مقاومت لازم را پیدا می‌کند و می‌تواند تغییرات ناگهانی دما (20 تا 100 درجه سانتی گراد ) را به خوبی تحمل کند بدون آنکه هیچ گونه اثر ترک در بدنه یا لعاب آن ظاهر شود . اگر یک سطح کاشی از لعاب معدنی پوشیده باشد کاشی را لعابدار می‌نامند .    

کاشی دیوار درحالت معمول کاشی دیوار است که دراندازه و رنگهای و طرحهای گوناگون تولید می‌شود . بیشتر کاشی‌های تزئینی مرسوم و منقوش با دست متعلق به این نوع دسته اند . معمولا کاشیهای دیواری نازک و سبک دارای تخلخل بوده و با لایه‌ی نازک و سبکی از لعاب فقط مناسب استفاده بر روی دیوار پوشیده می‌شود. کاشی های دیواری را می‌توان جهت جلوگیری از رطوبت در اطراف دوش نصب کرد و همچین برای جلوگیری از نفوذ آب از کاشی استفاده کرد . خرید کاشی که لعاب خورده از سطحی مقاوم در برابر لغزندگی برخوردار است می‌تواند به نسبت گرانتر از کاشی بی لعاب باشد . کاشی دارای انواع و گونه های متفاوت و بسیاری زیاد است . داشتن لعاب و کیفیت لعاب و حتی میزان تخلخل کاشی بشمار می‌آید . این میزان تخلخل کاشی ست که در درجه ی دوم قرار می‌دهد .  کاشی میرلند سبز با ابعاد 30*60 و سطح برجسته مناسب برای نمای داخلی آشپزخانه و سرویس بهداشتی می‌باشد که در ادامه به توضیح در مورد این کاشی بدنه می‌پردازیم : 

کاشی میرلند سیز با ابعاد 30*60 در دو رنگ تیره روشن و سطحی برجسته مناسب برای بدنه

این کاشی 30*60 با سطحی برجسته و دارای لعابی براق ترانس می‌باشد . کاشی سبز تیره را در ردیفهای پائین نصب کرده وسپس تک گل را زده در یک ردیف و بعد کاشی رنگ روشن را تا زیرسقف می‌زنند .